středa, prosince 07, 2005

Volání do nebes...

Zajímavé... Včera jsem se odhodlával napsat o tom, že přesto že začal prosinec, venku to vypadá jako na jaře. Svítící slunce, obleva, no prostě začátek jara. Ale čas mi nakonec nedovolil dokončit článek. Myšlenka byla stále v mé hlavě a já jsem v duchu klel, protože představa Vánoc na blátě není podle mého gusta. Zničeho nic začalo pršet. No skvělé, napadlo mě, škoda, že za počasí nemůžu nikomu vynadat. Tak jsem aspoň v duchu volal své stížnosti do "nebes".
Za pár chvil se déšť proměnil v sníh a něžilo a sněžilo...
Odpoledne jsem jel na hokej. Čekal jsem na Karla před barákem a pořád hustě sněžilo. Cestou do Vitkovic jsme jeli snad třicítkou, neboť sníh úplně ohromil dopravu. Karel říkal, že v rádiu hlásili, že má sněžit celou noc. A opravdu. Dneska ráno jsem se probudil a venku byla jednotná vrstva nového sněhu. Samozřejmě pořád hustě sněžilo. Až teď kolem deváté si dali tam "nahoře" pauzičku, protože přestalo sypat.
No, snad tem sníh vydrží a my budem prožívat krásné a bílé Vánoce...